Friday 10 June 2011

~~bERmulE kEsaH kaMI bERsaMe~~

hehe ari nie apy giler pat hang out wift my luvly sista..
kelakar giler..pastu balik jupe my cousin plak..p lak mkn2 sme..
huh pecah pewot gelak td..kelakar giler..
nie sume bau msk Lam lappy

haha nie pipi ikan buntal...chumill ta pipi saye...bau na grak p pantai nie


haha nie kawan baik saye...posing kejap lam kete..haha

haha yang nie bau sampai pantai..
posing2 jap amik pic

haha nie pic saye nan ct aisya...
cantek an.kaka n adq

mulekan perjalanan untuk mencelup kaki di tepi pantai
haha sempat aje na possing2

haha nie na nek ta lepas..kelakar giler
so dpt la msk an pale at lam tayar nie ha

haha nie pon same mcm aku td..tapi sekali tgk da mcm tali gantung da ha
seram lak aku tgk :)

haha yang ini adq ssyg sama kaka..
posse maut deyh


haha yang mang da bkan2 da kteowg...sje panjat pokok lak ha...
haha

menikmati pandangan laut dari ats pokok ha,,kelakar ta kami
hehe sbez panjat pokok nie

cewah..nie da mcm filem hindustan plak da..
sowg bwh sowh at ats..haha
shantek la pic nie

nie gaye2 na tuwon dari pokok
takut pon ad nie..sseram jatuh je dari pokok
hehe :)

nie adq syg sama kaka..nie kwn baik aku..dayang..
dye nie mang apy go lucky

haha I LOVE U...
haha nie tapak kaki aku...tembam kan


hehe da syok men air ha..ta mau nek darat ag da ha
adoyai

nie kaki spe ek????
haha kaki kau la nie...
bosan amk la pic kaki

nie ape yang dowg wat aku da ta paham da..haha
men snap je pic nie


jari jemari yang tembam nie is mine..hehe
bosan sebenarnye
ta tau na amk ape ag da

nie da knpe aku ta tau la..haha
aku sndwi kot  nie..
hahaha
pns sgt kot haha



hehe sesudah mandi..dok plak...
lam plasstik tu mknn..haha

haha nie kerang nye cengkerang
ni pic last i take..haha




so..aku sgt apy..
bez giler lah ari nie..ape pon ta leh..
bile ad cite bau nati sye update ag k




LEB U SO MUCH MUAHHHHHHHHHX3
YOUR ARE MY LUVLY SISTA
:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...