Wednesday 8 June 2011

KeSah AnAk-AnAK bUAH Ku

hai semu..ari nie mau cite kesah ank2 buah ku...
ank2 yang comey n byk ragam..
tapi ank2 buah nie bkn kaka saye punye ankk tp ank2 abg sepupu sye...
dyeowg jarang blik kpg..
windu giler at dowg
3 owg je adq bradiq dye
aiman
airil
amira syakila

ini amira syakila..si comel..
umur dye da 2 thun
pandai bercakap da..
suke tgk dye...
windu nye la kat ank buah nie...bile la dye na blik kpg nie kan..
hehe suke dgr dye panggil aku maksu..
comey gilew...


haha yang ni airil
baik.bibir seksi
nakal bukan men
biase la budak2kan...
cian dye ari tu msk hospital bb dmm
tapi mengakal doktor je kje dye
haha nakal an...
but dye tetap comel


haha yang ni along
name dye aiman
nie bdk ad sikit degil..
mlt mcm owg tua..mane dye belaja pon aku ta tau
ni bdk ad sikit ta dgr ckp aku(maksu) geram tol aku...
hehe but aku tetap syg ank2 buah aku nie

haha ni ad ta mcm kembar...
dyeowg berdua nie ad rupe sikit
al maklum la adq brdq la katekan..
ni kenakalan melande..
mak apk dye pon da ta larat na wat mcm mane

nie amira dok ngn pakngah dye (abg aku)
abg aku ni syg budak2
amira manje nan dye,,

amira suap pakngah hp..haha
comey btol dye senyum
aku suke tgk

lupe lak na cite..3 beradiq nie dok umah tingkat 10
bayangkan la budak 6 tahun.5 tahun n 2 tahun naik lif p kedai game kat tingkat bwh sekali..
pandai ta pandai 3 beradik nie
bile tanye ta tkt ke.
ley dowg jwb ta tkt..tkn button turun msk tkn tingkat bwh,na blik tkn tingkat 10
haha
lo aku pon ta kut..dowg ley ta tkt..
perh dasyat giler..haha
tu la dye kesah ank2 buah aku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...